Pages - Menu

26.5.11

Twitter Bermasalah | Akaun Twitter "Mohamadazhan"


Salam untuk semua, moga dirahmati =)

Baru nak melangkah setapak, nak belajar guna twitter. Sebelum ni dah buat akaun Twitter ni tapi timbul masalah sebab akuan ni automatik dia pergi rajin p follow mat2 saleh mana entah...naik semak twitter aku dibuatnya. Sebab apa ya jadi macam tu? Ada siapa2 yang tahu punca twitter follow automatik?

Buka akuan saja serabut tengok muka2 yang tidak dikenali dok meracau dalam tu...nak unfollow semua jenoh juga rasanya..dekat seribu lebih, naik lenguh doh klik benda tak faedah macam tu..sebab apa jadi camtu tak pasti pula..?

Tak apo lah, ambil keputusan untuk buat akaun baru...sekarang ni dah boleh la saya nak bertwit dengan aman damai..Harap korang faham2 lah no.hehe. jangan lupa follow twitter saya ni yo..try godek2 cari nama "Mohamadazhan", step seterusnya lagi mudah, tekan button follow ja...mudah kan? hehe

Jasa anda dihargai dan dirahmati. Jumpa di laman twitter nanti,saya sendiri tak faham lagi nak guna macam mana ni...ketinggalan betul... =)


2 comments:

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...