Pages - Menu

25.5.11

Peti Surat Sempoi | Peti Surat Unik (Gambar)


peti surat 20 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 19 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 18 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 17 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 16 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 15 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 14 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 13 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 12 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat 7 [Gambar Menarik] Peti Surat Yang Menarik

peti surat [Gambar Menarik] Peti surat lain dari yang lain

peti surat 11 [Gambar Menarik] Peti surat lain dari yang lain

peti surat 10 [Gambar Menarik] Peti surat lain dari yang lain

peti surat 9 [Gambar Menarik] Peti surat lain dari yang lain

Azhan: Hari-hari posmen nak hantar surat macam ni...hehe. Korang tak nak ubah suai peti surat kat rumah masing2?

11 comments:

  1. menarik. kat m`sia yang banyak pencuri besi, silap hbln boleh hilang. :P

    ReplyDelete
  2. Ermmm...xde modal nak reka...
    kalau buat pun mungkin arca masjid...eh!, sesuai ke???

    ReplyDelete
  3. x nak la..ada 2 menakutkan..haha

    ReplyDelete
  4. kalo aku buat mcm tu kang posmen cari tak jumpa lak.. hehehe

    ReplyDelete
  5. kreatif.... jika dibeli peluang, nak buat peti pos conan ;)

    ReplyDelete
  6. ni kalo kat Malaysia buat macam ni....selamat dah.......bangon pagi besok udah takde peti sughat dah kite......

    ReplyDelete
  7. salam, sempoi dan kreatif...

    ReplyDelete
  8. kat malaysia tak boleh buat macam ni.. ramai sangat yang dengki nanti.. peti surat yang biasa pun ada orang rembat..

    ReplyDelete
  9. nasib baik takde yang jenis satu malaysia..grrr

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...