Pages - Menu

10.12.10

Mengajar Kita Erti Hidup

Salam untuk semua,moga sihat2 semua ('',)

Lewat malam ni tiba2 rasa nak post entri sebelum tido, badan dah rasa penat dan mengantuk sangat da sebenarnya. Sepanjang cuti semester ni saya memang banyak habis masa dengan blogging saja, sampai kdg2 leka masa berlalu. Asalnya tujuan blog ni sekadar menjadi medium luahan pemikiran saya yang tak seberapa ni, terutama isu2 semasa dan politik.

Mungkin dalam kalangan sahabat2 yang datang ni, ada yag tak suka hal2 politik kan. Semua dah serba maklum, politik ni serabut, penuh sandiwara, kadang2 hipokrit dan macam2 label yang selalu kita dengar. Tapi semua itu cerminan salah yag ditunjukkan ahli politik negara. Rasulullah dan sahabatnya contoh terbaik politik Islami sehingga tertegaknya empayar Islam suatu masa dulu. 

Politik lagi.hehe.tengah2 malam dah ni.hehe.ok.Stop sekejap cerita politik. Apa yang saya dapat sepanjang cuti sem ni adalah erti memerhati dan menilai. Pelbagai ragam blog yang wujud di alam maya ni. Kisah, penceritaan, input, komen2, BW, Blogjogging, macam2 istilah diguna pakai kadang2 rasa terhibur tengok gelagat2 blogger ni. Semua ni mengajar kita erti hidup apabila berkongsi cerita.

Seterusnya terima kasih kepada pembaca merangkap sahabat2, followers  yang sentiasa datang jenguk walaupun blog ni masih baru untuk belajar meng"aktif"kan diri. Tq semua ya!.hehe Ok lah,beta nak beradu dulu.hehe. semoga rakyat jelata beta sihat dan sejahtera dibawah rahmat-Nya ('',).

2 comments:

  1. chacha jugak baru belajar...
    selamat malm n slmt bercti...:)

    ReplyDelete
  2. @chacha sama2 belajar :) byk otai2 blogger kat luar tu.hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...