Pages - Menu

15.12.10

Cover Your Aurat Campaign!


Salam untuk semua, moga sihat2 dan dirahmatiNYA ('',)

Alhamdulillah bersempena dengan hari yang mulia, 10 Muharam, saya percaya ramai sahabat2 yang sedang berpuasa hari ni. ENtri kali ni nak ajak sahabat2 untuk kempen menutup aurat mengikut syariat. Saya join kempen ni dari sebuah blog yang mantop (tak percaya intip sendiri.hehe) klik link thepotpetking, saya baru intip2 dan sangat tertarik dengan kempen yang jarang2 dibuat oleh blogger2. 

Kempen yang bersahaja tetapi memberi kesan pada semua. Tentang aurat rasanya semua sedia maklum, sejak kecil mak ayah kita selalu ingatkan, ada yang kena marah kes tak tutup aurat ni, saya sendiri pun tidak terlepas juga.hehe.Kena marah kesnya main bola.hehe. Dulu sekolah2 rendah aktif la juga main bola, tau ja kan main bola berseluar pendek, nampak ja macam hebat, tak hebat mana pun main.hehe. 

Saya nak tag 3 orang blog sahabat seperjuangan. Minta maaf tak dapat nak tag semua, jangan kecik hati ya yang lain. Moga ALlah merahmati kalian. Terima kasih untuk  thepotpetking yang mengilhamkan kempen menarik ni! Tahniah! 


7 comments:

  1. @nama aku lynn, hanisah: jom teruskan usaha sekalipun kecil :)

    ReplyDelete
  2. salam.

    Minta salinan gambar kempen untuk blog saya.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. nice posting,, Support This...

    Visit, please..
    syukrOn,,

    ReplyDelete
  4. sy sokong :)

    follow u n plezz vote my blog pika diaries at http://bpm-undip2.blogspot.com/
    thanks ya :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...