Pages - Menu

9.12.10

Bahana Sehati Berdansa, Sein Dan Nana Bercerai!


Salam untuk semua, syukur atas nikmat kebahagiaan ('',)

Saya malas nak sentuh entri tentang dunia artis ni sebenarnya, rasa semak blog ni ja tetapi rasa terpaksa sentuh juga dek kerana penceraian yang semakin banyak dalam kalangan artis. Sorry lah kepada pembaca yang minat sangat artis ni.hehe. Cerai berai sama naik saja dengan kahwin sekarang. Apabila bermula dengan keadaan tak baik, suasana tak baik bagaimana akan berakhir dengan kebahagiaan kan? Tepuk dada, tanya iman. Sama2 bentuk keluarga untuk sebuah kebahagiaan yang diredhai-Nya, insyaallah. ('',) 

Sein dan Nana mendirikan rumah tangga 9 Julai 2006. Perkahwinan itu bertahan selama empat tahun dan mereka dikurniakan sepasang cahaya mata, Syed Taariq Al-Qudsy Syed Hussein, 3, dan Sharifah Inaiya Al-Qudsy Syed Hussein, setahun. Juara program realiti Sehati Berdansa musim ketiga itu menjadi pasangan kelapan yang menyertai program itu, disahkan bercerai. Sebelum ini, tujuh pasangan sudah bercerai.

Mereka ialah vokalis kumpulan Def-Gab-C, Asheed dan Sharifah Noor Shima; Atilia dan Ariff Johan Abdul Aziz serta Dira Abu Zahar dan Tengku Shafiz-Rullah Tengku Mohd. Shahid. Tiga pasangan lain ialah penyanyi utama kumpulan OAG, Radhi dan Shazlin Sharif; pelakon Sabrina Ali dan Mohamad Shahrin Abdul Halim serta Anne Ngasri dan Abdul Wafi Hassan.

Azhan: Kalau boleh baik balik apa salahnya kan. Apa pun kita tengok giliran artis mana pula yang akan bercerai? Apabila bercerainya anak adam, maka begegarlah 'Arasy Allah. Penceraian adalah perkara halal yang dibenci Allah. Na'uzubillah.


3 comments:

  1. salam klik klik dari MO...

    takutnye bila bercakap soal cerai hidup ni...

    cerai mati lebih baik...

    huhu

    ReplyDelete
  2. @muslimah optimis tu lah kak, minta simpang semua ni..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...