Pages - Menu

12.12.10

Seluruh Israel Terputus Bekalan Elektrik Dilanda Ribut Kencang Selaju 100km Sejam



Akhbar berita online Israel Jpost melaporkan bahawa negara itu kini dilanda ribut kencang selaju 100 km sejam di bandar persisiran pantai Netanya.

Ribut kencang disertai hujan lebat itu telah meranapkan pokok-pokok menyebabkan seluruh negara rejim itu terputus bekalan elektrik.

Radio awam melaporkan, ribut turut menyebabkan seorang pelancong Rusia hilang manakala pihak berkuasa taman negara terpaksa menutup hutan simpan di selatan padang pasir Negev kerana kemungkinan berlaku banjir.

Pihak polis masih gagal mengesan lelaki yang hilang kerana cuaca buruk dan ribut kencang di persisiran pantai itu, lapor radio rejim zionis.


Azhan: Tentera2 Allah datang, bakal menghancurkan Zionis Laknat...

4 comments:

  1. Allah itu maha kaya sesiapa yg menzalimi umat islam akan diturunkan balanya

    ReplyDelete
  2. Peringatan bagi kita semua sehebat mana pun kehebatan kita,sekaya mane pun kekayaan kita,sebijak mane pun kepandaian kita...sesungguh semua itu itu adalah nikmat kurniaan Nya,bila bila masa saja Allah s.w.t boleh ambil maka sentiasa beringat pada Allah s.w.t kerana sesungguhnya kita ini adalah hamba Allah s.w.t yang hina,untuk perolehi kemuliaan adalah dengan menurut segala perintah Nya..Subhanaallah

    ReplyDelete
  3. @arus perjungan: Islam pasti gemilang kembali nanti!

    @Norfadli: peringatan yang sgt berguna sbg hamba Allah

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...