Pages - Menu

10.3.11

Cuti Sekolah + Kenduri Kahwin + Tahun Akhir...

Salam untuk semua, moga dirahmati ('',)

Alhamdulillah, saya ucap terima kasih kepada semua sahabat yang telah Join Bloglist Mohamadazhan.Com yang telah bermula sejak beberapa hari yang lepas. Apa pun, masih terdapat kekosongan iaitu 10 tempat duduk, blogger2 yang berhajat boleh lah mengikuti panduan Join Bloglist Mohamadazhan.Com

Terdapat senarai 40 blog yang telah disenarai putihkan dalam Bloglist sebelah. Harapkan setiap persinggahan, BW, perkongsian, apa2 saja kaitan dengan blog dapat memberikan sesuatu yang bermanfaat disamping mengisi masa lapang dan menjana pendapatan ('',) Terima kasih semua!

Esok saya akan mula bercuti selama seminggu, akan pulang ke Kedah pada petang hari. Kepada Kak Ain Bt Joher, saya ucapkan Selamat Pengantin Baharu, majlis yang akan dilangsungkan pada 12 Mac ni. Minta maaf ya Kak Ain sebab tak dapat nak pergi, balik Kedah ni pun sepupu akan melangsungkan perkahwinan pada tarikh yang sama. Rugi juga rasa tak dapat memeriahkan susanana kawan sekelas kahwin ni...tak dak rezeki nampaknya. 

Apa pun selamat bercuti kepada sahabat2 yang bercuti, yang tidak berkesempatan bercuti lagi....selamat belajar dan selamat berkerja ya.('',) Tiba-tiba kepala ni dok memikirkan sesuatu, tinggal lagi beberapa bulan lagi saya akan tinggalkan bandar besar ni, penuh dengan kenangan. Huh! Lepas ni mungkin akan terus merantau atau kembali kepangkuan keluarga, masih menjadi tanda tanya lagi..? 

Selamat bercuti & Selamat Pengantin Baharu kepada sahabat2 yang melangsungkan majlis pada cuti sekolah ni, moga Allah merahmati ('',) Sekian...

8 comments:

  1. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    eeeeeem seperti yang ramai ketahui..musim cuti sekolah telah tiba..seperti biasa jikalau musim-musim cuti ni, maka ramailah yg membuat majlis seperti perkahwinan dan sebagainya.. bulan jun ni mutiara banyak menerima jemputan ke majlis perkahwinan,pertunangan dari teman2 mutiara..dikesempatan ini mutiara mengucapkan ribuan terima kasih buat mereka yg sudi menjemput mutiara..selamat bertunang mutiara ucapkan pada sahabat mutiara Norisah muhammad..moga sampai ke jinjang pelamin.. selamat pengantin baru dan selamat melayari bahtera perkahwinan pula mutiara ucapkan buat siti norbaya dan pasangannya shairi,buat kak ulya dah pasangannya,buat sazlin dan psangannya fuad.. moga ikatan yg dibina kekal slamanya hingga akhir hayat..mutiara doakan moga kalian bahagia dunia dan akhirat..alam perkahwinan penuh dengan dugaan,cabaran dan tanggungjawab..maka layarilah ia dgn keikhlasan,kesabarabaran dan keimanan dihati..keimanan sangat penting dalam memastikan tahap kebahgiaan rumahtangga..tanpa iman didada perjalanan mengharungi kehidupan dan ujian rumahtangga akan sulit dan sukar..ingatlah ALLAH dalam setiap perkara yg ingin dilakukan..niatkan kerana ALLAH pasti semuanya akan selamat...insyaALLAH.. moga kalian bahagia ya... =)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    selamat bercuti.
    Berhati-hati di jalan raya dan di mana sahaja.

    ReplyDelete
  3. seminggu??? tak aciii
    aku dua ari je
    sabtu ahad

    ENTRY HOT : dia tinggalkan aku...

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti~
    thanks listkan blog Gerrard ^_^

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..
    dah tersenarai sbg mujahid.. heheh..
    syukran..

    ReplyDelete
  6. salam semua sahabat, selamat bercuti juga :) kenduri makan manyak2.hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...