Pages - Menu

13.12.10

Ulama Palestin: Bangkit Semua Negara2 Islam, Al Aqsa Pasti Runtuh!

Imej 



Salam perjuangan untuk semua, moga dirahmati-Nya ('',)


Terkini tentang Palestin, Ikatan Ulama Palestin memberi amaran keruntuhan Masjid Al Aqsa pasti terjadi dengan usaha bersungguh-sungguh Zionis melakukan penggalian di bawah kota suci ini, menyeru umat Islam bangun dari tidur mereka.

Peningkatan kerja keras Zionis yang dilakukan akhir-akhir ini mengingatkan kita bahawa kedudukan Masjid Al Aqsa sekarang ini sememangnya dalam bahaya, terutamanya kesan-kesan yang boleh dilihat dengan jelas di bawah Masjid Aqsa dan persekitarannya, sememangnya Zionis hendak meruntuhkan masjid suci umat Islam.

Umat Islam mesti bangun dari tidur mereka sekarang sebelum terlambat, musuh tidak mengenal kecuali bahasa kekerasan dan penentangan, itulah musuh kita yang menodai masjid siang dan malam.

Kenyataan terakhir yang di keluarkan oleh Ikatan Ulama Palestin kepada pemerintah, ulama dan umat Islam keseluruhannya: "Aqsa di ambang keruntuhan, bilakah kita akan bangun dan marah, sekiranya kita tidak bangun dan marah hancurlah Aqsa !!! 

Allah berfirman dengan maksud: "Wahai orang-orang yang beriman sekiranya kamu berpaling dari agama kamu, maka Allah akan menggantikan kamu dengan orang yang mengasihi sesama mereka, rendah diri kepada orang beriman, berasa hebat dan bangga berhadapan orang kafir."

Yahudi laknat terus menerus usaha membelasah umat Palestin tetapi umat Islam khususnya negara2 Arab terus menjilat kaki2 celaka Zionis dek kerana keduniaan yang dimainkan. Apakah kita masih selesa bersenang lenang? Teruskan doa dan bermunajat pada-Nya. Janji Allah Islam pasti menang! 

6 comments:

  1. subahanAllah....semoga Allah mempertahankan masjidl aqsar dan kita sama2 berusaha mempertahankannya dengan menyebarkan segala berkenaan kejahatan zionis...waallahualm...diri ini amat lemah..

    ReplyDelete
  2. "Teruskan doa dan bermunajat pada-Nya. Janji Allah Islam pasti menang! "

    insyaaallaahh~~^_^

    ReplyDelete
  3. salam perjuangan semua sahabat, moga usaha kecil ikhlas beroleh keredhaan-Nya.

    ReplyDelete
  4. jom ramai2 baca qunut nazilah!
    Allahuakbar!

    ReplyDelete
  5. apa yang perlu aku lakukan??
    betapa lemahnya diri ini

    selamatkan AL-AQSA,lindungilah kiblat
    pertama kami ya ALLAH..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...