Pages - Menu

13.11.11

Siapa Budak Ni..??? Siapa Yang Boleh Tolong Jawab…?

Salam untuk semua, moga dirahmati

Nak berjaya bukan senang, nak senang pun bukan senang. Semua perlu bersungguh2. Huh! Ayat2 macam ni selalu aku dengar terutama dok sekolah asrama dulu. Tapi sikap putus asa ni tak pernah nak lari, ada saja nak datang kacau dalam diri…melainkan manusia itu berjaya melawannya habis2an. Aku yakin ramai sahabat2 aku terutama blogger2 otai adalah orang yang tak pernah putus asas untuk berjaya! Tahniah semua!!!

Orang yang tidak kenal erti putus asa, salah seorangnya adalah budak di atas ni…siapakah budak yang dimaksudkan ni…??? Cluenya??? Dia seorang yang bersungguh2 untuk berjaya.hehe. Yang penting bukan justin bibir ok. Orait, aku nak sambung study jap, esok petang exam(14hb)…last paper! Insyaallah, mudah2an dapat jawab dengan baik. Doakan sekali yup semua.  Selamat menjawabnya!

*Jawapan akan dikeluarkan selepas aku selesai peperiksaan esok, TQ atas jawapan anda =)

10 comments:

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...