Pages - Menu

20.4.11

Cucu Atok Ke-9! Terima Kasih Atok =)


Salam untuk semua, moga sihat2 sokmo =)

Pertama kali nak ucap TQ to ATOK kerana sudi kasi anugerah menarik iaitu, CUCU pilihan Ke-9. Dapat juga jadi cucu angkat.hehe. Minta maaf atok, saya baru perasan ada tag dari ATOK, sibuk sampai lupa kawan2 blog lain. maaf ya. No 9 ni kalau dalam bola sepak no untuk striker ni.hehe. tak dak kaitan pun! Ok2, apa pun terima kasih ATOK atas pilihan dan anugerah ni, sangat terharu =) 

Blog ni masih baru nak merangkak2, belum boleh berjalan lagi jauh sekali nak berlari pecut. Perlu banyak bimbingan dan nasihat dari semua lagi. Terim kasih kepada semua sahabat yang terus memberikan sokongan dan komen2 kat rumah usang ni. Siapa yang nak kenal2 dengan ATOK, sila2 lah jenguk ATOK kita ni ya.hehe. Nak jadi cucu ATOK ni, kena rajin2 bodek ATOK.hehe Betul tak ATOK? Moga ATOK dirahmati dan sihat2 sokmo =)

11 comments:

  1. hehehe..atok baikkan..hihihi...
    selamat menjadi cucu atok yg ke 9..hihihi

    ReplyDelete
  2. wah dpt atok angkat ye.....

    ReplyDelete
  3. wah,,bertuahnya dapat jadi cucu atok,,kiter pon nak gakk!!,,tapi x layak kot sbb bukan owg nogori,,kui3,,

    ReplyDelete
  4. wah, ada blog blh dapat atok angkat~ tahniah~

    ReplyDelete
  5. tahniah dapat atok angkat ! lagi baik dari 3 datuk lahanat kaki kelentong dan fitnah !

    ReplyDelete
  6. haha..atok bukan datok..tahniah2

    ReplyDelete
  7. wah.. suke ye dpt jd cucu pilihan atok.. cik rimau jeles ni.. nak cakar azhan je rasenye.. haha (gurau je)

    ReplyDelete
  8. dah 9 cucu atuk ye..

    bila nak ada cicit plak? heheh..

    ReplyDelete
  9. Waaaa.....atok datang...ooo,kalian ngumpat atok ek.....

    Mekasih Azhan
    hihi
    >_<

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...