Pages - Menu

24.9.13

Aku 25




Salam untuk semua,

Alhamdulillah. 25 dah umur aku pada tarikh 25 Sep 2013. Aku syukur pada Allah panjangkan usia. Panjang usia memberi aku peluang bertaubat, berubah, berhijrah, bermuhasabah, apa sahaja kekurangan dan kekhilafan sepanjang usia hidup ini. Makin meningkat usia, makin pendek baki umur. Makin dekat dengan kematian...! Jangan buat syok sangat tu...huhu

Blog aku lepas ni mungkin agak slow, aku baru mula sambung belajar untuk peringkat sarjana. Masa untuk mengadap blog makin kurang. Tak taulah sejauh mana mampu habis.hehe. Aku harap dapat siapkan pengajian ni dengan baik. Apa pun, aku harapkan aku tidak "memandang" sijil itu segalanya, yang penting ilmu itu mampu memberikan sumbangan yang bermanfaat kepada semua.

25. TQ Allah, TQ Mak,Ayah,Mama,Abah disayangi, TQ Isteri tercinta, TQ semua keluarga, TQ para guru, TQ Sahabat2 blogku, TQ semua! Doakan, Moga Allah rahmati semua.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...