Pages - Menu

1.8.13

Rindu Kampung, Esok Balik!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ms/1/15/Coat_of_arms_of_Kedah.jpg

Salam untuk semua, moga dirahmati

InsyaAllah esok aku dan isteri akan balik kampung (Kedah). Bercuti 2 minggu. Tahun ni aku beraya bersama dua buah keluarga, aku sendiri macam tak percaya.haha. Dok teringat2 lagi raya tahun lepas, balik bercuti dengan kawan2 senegeri. Dah kahwin ni, alhamdulillah keluarga aku dan sebelah isteri cukup baik dan memahami.

Rindu benar aku nak rasa puasa kat kampung, sepanjang Ramadhan ni memang tak sempat balik. Aku harapkan sahabat2 yang mula gerak pulang ke kampung esok, bawak kereta comey2 boh...ingat insan tersayang di kampung. Kereta pasti banyak, jiwa pasti sabar. haha. Perhatikan sama kiri kanan, usha line dulu...banyak tembak menembak di jalan. Jangan lopaih raya kena saman. Hati-hati belake di jalan raya... =)

Berbaki beberapa hari Ramadhan, jom tingkatkan lagi amalan dan ibadah. Tahun depan kita belum pasti bertemunya lagi. Ingatan untuk aku!

2 comments:

  1. selamat balik kampung...berhati-hati memandu.ingatlah orang yang tersayang.......

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Rayo Boh...selamat kelik kampong!Ambo kelik minggu depan...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...