Pages - Menu

20.4.13

PRU13: GAMBAR PILIHAN Penamaan Calon P125 PUTRAJAYA | VOTE4DATOHUSAM!

 
Tangisan hiba seorang pemimpin berjiwa rakyat, ketika bacaan doa Dato Husam Musa P-125 Putrajaya tidak mampu lagi menahan sebak mengalirkan air mata sambil ditenangkan beberapa orang pengiring beliau. Allahuakbar!

Aku yang mengambil foto saat ini juga terasa amat terharu...sokongan besar bukanlah tanda kesombongan tetapi terus menadah rasa syukur pada-NYA.














14 comments:

  1. semuga putra jaya menjadi mercu kejayaan pakatan ...

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/04/sembang-hulu-selangor-pru13.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaALLAH. . .Takbir!!!!!!!

      Delete
  2. risalah/buku "kenali siapa husam musa" yang ditunjukkan oleh calon bn di putrajaya telah pun diedarkan secara percuma di sekitar apartmen penjawat awam di putrajaya lebih kurang jam 12.40 tgh mlm td oleh budak2 muda macai umno yg memakain tshirt biru bn. tidak cukup dgn itu, diberikan juga sekeping cd (tidak tahu apa isi kandungannya) kerana kami terus campak buku dan cd tersebut krn buang masa utk mendengar/membaca fitnah pihak bn yg menggunakan politik kotor untuk mempengaruhi undi rakyat. harapan agar penjawat awam di putrajaya tidak terpengaruh dgn hasutan fitnah oleh org2 umno. semoga dato husam musa akan menang majoriti besar di parlimen putrajaya ini. Semoga Allah akan membantu memberi kemenangan kepada beliau. Amin..

    ReplyDelete
  3. Aku terharu dgn sambutan dan sokongan yg di terima oleh yb Husam.. Tapi PAS & PKR cepat lah selesai kan masalah pertindihan bertanding di 7 kawasan tu... Org penjawat awam ni banyak yg atas pagar, bila bila masa boleh swing jika PR tak solid...

    ReplyDelete
  4. hhahahahahahah bodo ramai org luar.....org putrajaya tak rela utk undi pr....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelah BN yang bawa bendera budak2 sekolah, harap Bn menang dgn undi pelajar2 sekolah =)

      Delete
    2. Undi hantu??? Jgn lupa bwk kamera masa mengundi nt. Bgtau kawan2 suma. Nak gak tgk bangla2 ngan indon2 yg mengundi yg korang sembang byk tu :D Setakat bwk bendera byk masa hari penamaan x menentukan langsung keputusan nanti. Tin kosong mmg lbh bising bunyinya dpd tin yg penuh. Pilihanraya kampus pun dh menunjukkan majoriti anak muda sebelah mana. But gd luck anyway :)

      Delete
  5. Malam tadi dah kecoh ada tempat sudah mula buat undi Pos....

    Mahasiswa di IPT. ranking IPT Malaysia di dunia gambaran demokrasi IPT. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rangking ipt dunia takde kena mengena dgn gambaran demokrasi ipt. Kalau ada sila huraikan apa dia. Anyway jgn lupa bwk kamera tu :) Masa bersembang sdh tamat. Buktikan atau jgn tuduh lg.

      Delete
    2. Saya dah hadir byk forum pendidikan, dah bertemu sua ramai tokoh2 pendidik di IPT2 terkenal di Malaysia. Tak pastilah kalau fakta dan hujah yang disampaikan itu salah...AUKU salah satu undang2 "merobotkan" mahasiswa. Sila ambil faham dulu sejarah mahsiswa dan AUKU.

      Kamera akan dibawa ke mana sahaja, Ustaz Azhar Idrus turun ke lapangan dgn kamera. Biar gambar berbicara =)

      Delete
    3. So kemenanangan besar pro aspirasi adalah kerana mahasiswa di 'robot' kan? Kehkehkeh suka hatilah bro..jgn ingat diorg tu bodoh sgt. Hak msg2 utk memilih. Kalau dh pilihan x selari dgn kehendak kita, kita nk panggil diorg tu robot x adil lah tu.

      Aku tunggu gambar2 sensasi dan menggemparkan :) All the best..

      Delete
    4. haha. istilah merobotkan mahasiswa itu ditujukan kpd sistem demokrasi dalam IPT itu sendiri...mohon jgn salah faham utk aspirasi atau pro M atau apa sahaja fahaman ideologi mahasiswa.

      baguslah aspirasi kuat di IPT, majoriti anak muda sokong BN tapi sehingga saaat akhir baru PM berani bubar Parlimen, kalau hebat sgt ada pengaruh anak2 muda umumkan sahaja tarikh awal setahun, paling tidak 3 bulan sebelum.Ni sampai ke tarikh luput baru bertemu tarikh bubar, sejarah2....N9 terbubar DUN sendiri, sejarah yang dikenang =)

      Delete
    5. Bubar awal atau akhir xde bezanya tetap kena bubar so itu bkn isu. Takut??? Kehkeh...belah2 Pakatan pun byk penakut juga :) Hebat bkn kerjaan zalim ni, mcm pilih2 plak kezaliman dia. Blh ada pilihanraya kampus, blh side mana2 pihak no hal, blh berarak, blh bakar gambar pemimpin, blh bertanding pilihanraya lawan PM, mcm2 blh.

      Anyway aku tggu gambar sensasi je haha..x sabaarrr beb...huhu..

      Delete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...