Pages - Menu

30.8.11

Contest Aku Berpuisi Tamat | Terima Kasih !

Salam untuk semua,


31 Ogos 2011 hari terakhir penyertaan Contest Aku Berpuisi, alhamdulillah sambutan menggalakkan. Minggu pertama aku buat memang takut tak dapat sambutan saja, lagi pun…aku ni blogger baru dalam menghasilkan contest… aku nak ucapkan terima kasih kepada sahabat2 yang telah menyertainya. Semua hebat belaka…! Aku perlu masa untuk semak semua puisi yang dihasilkan.


Sahabat2 yang menyertai Contest Aku Berpuisi akan terus masuk secara automatik dalam bloglist aku, supaya penyertaan ni tak terhenti macam tu saja…aku boleh terus berkunjung ke blog-blog yang belum sempat dilawati disamping bertukar cerita dan pengalaman anda semua.


Seterusnya terima kasih tak terhingga kepada penaja utama Contest Aku Berpuisi, Blogger Miecyber dan Blogger Apis (Warna Dan Aku)…terharu ada juga sudi membuat tajaan ni. Korang yang dah join Contest Aku Berpuisi boleh lah terus follow penaja utama contest ni ya. Puisi-puisi tersebut akan disiarkan secara berkala dalam blog ni seterusnya akan disiarkan penulis asalnya.

6 comments:

  1. terima kasih jua diatas penghargaan saudara....

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum.. tahniah ye atas kejayaan mewujudkan contest ini..^_^ miga karya saya berjaya dihadam ..terima kash..:)

    ReplyDelete
  3. terima kasih terima kasih terima kasih :)

    salam.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum saudara Mohamad Azhan
    alhamdulillah, dan tahniah di atas penganjuran contest seumpama ini, terima kasih kppd penganjur dan penaja hadiah
    kak ummu tumpang gembira dgn ramainya peserta contest yang menyertainya.
    p/s; kak ummu masuk via blogspot akak.wassalam

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...