Pages - Menu

2.7.11

Kelayakan Piala Dunia Brazil 3 Julai 2011: Taiwan Vs Malaysia 6.45 Petang Astro Arena dan TV2


Petang ni perlawanan timbal balik pertemuan Malaysia vs Taiwan yang akan berlangsung di Taiwan selepas Harimau Malaya berjaya memenangi perlawanan pertama di SN Bukit Jalil tempoh hari. Malaysia berbekal kepada jaringan 2-1, belum cukup pasti untuk melayak dengan mudah. Petang ni mereka akan berjuang habis2an untuk meyekat kemaraan Taiwan yang mungkin akan melakukan beberapa kejutan.

Korang rasa menang berapa ya? Malam tadi aku p downtown Danau Kota semata-mata nak cari jersi Malaysia...habis tak dak saiz pulak...adoi...susah pula nak dapat jersi Malaysia sekarang. Tak dak la rezeki....jersi cap ayam ja...nak beli ori tak mampu...hehe. Aku juga dah berjaya hasut kawan lain untuk beli sama malam ni.... =)

Perlawanan antara Taiwan vs Malaysia juga akan disiarkan secara langsung di Astro Arena(801) dan RTM di TV2 bermula 6:45 petang.

16 comments:

  1. harap malaysia menang lagi... amiin... harap kfcm pon ada kali ni...

    ReplyDelete
  2. harap2 la malaysia menang...
    err.. depa pkai jersi kunin ka biru rini? hahaha..

    ReplyDelete
  3. Discover blogs, pics and videos you otherwise wouldn't have at http://kendrabing.com. Or submit your blog postings to be part of the big collection.

    ReplyDelete
  4. eh, hari ni lah!!
    6.45
    kunci jam

    ReplyDelete
  5. semoga Malaysia menang..
    berdebar2 tau..

    ReplyDelete
  6. semoga Malaysia menang..
    berdebar2 tau..

    ReplyDelete
  7. malaysia boleh menang..
    1-0 je la..
    sebab tempat orang..kan??

    ReplyDelete
  8. moga msia menang!!!!!gud luck.

    ReplyDelete
  9. Malaysia kalah tipis di sana tp layak ke peringkat seterusnya kerana jaringan lebih di tempat lawan...Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  10. akhirnyaaaa.. malaysia layak..
    singa pura pura plak pasni..

    ReplyDelete
  11. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    happy 2nd anniversery

    yupppp harap Malaysia menang wehhhhh.....

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah...layak juga...walaupun ref macam kayu sikit! bengang aku

    ReplyDelete
  13. nasib penjaga gol hebat
    kalau tidak ditambah referee yg bias tu memang susah nak menang

    Review Filem Transformers: Dark Of The Moon 3D

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...