Pages - Menu

3.6.11

Malaysia Vs Hong Kong, 3 Jun 2011 | Link Keputusan Semasa




Salam untuk semua, moga dirahmati =)

Malam ni Harimau Malaya akan bertemu pasukan bola sepak Hong Kong.  Mengikut reputasi lepas, Malaysia menang 2-0. Harap malam ni menang lah ya, ramai ultras yang tertungu-tunggu ni! Yang pasti, aku kecewa sikit kerana tak dak live game malam ni, Astro Arena selaku penyiaran rasmi sukan juga tidak dapat memberikan siaran langsung kerana masalah penyiaran di Hong Kong.

Safee Sali: “Sekarang saya lebih yakin untuk bermain dengan skuad kebangsaan, banyak perkara yang saya belajar di sana (Indonesia). Saya mengharapkan agar skuad kebangsaan akan mendapat keputusan positif dalam perlawanan menentang Hong Kong.Jika diberi peluang saya akan berusaha membantu pasukan mencatat kemenangan, kalau boleh saya mahu menjaringkan sekurang-kurangnya satu gol”

Korang nak tau keputusan perlawanan, boleh klik di sini...Malaysia vs Hong Kong.


8 comments:

  1. Gol Malaysia hasil jaringan ABd Hadi Yahya, penjaring terbanyk liga super

    ReplyDelete
  2. malaysia seri 1-1...nak menang, tapi ok lah tu seri.haha

    ReplyDelete
  3. salina: ya..ok lah tu seri pun ok =)

    atok: ya! =)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...