Pages - Menu

2.5.11

Obama Tipu Satu Dunia Tentang Kematian Osama Laden?


Well, I am no expert, but it looks to me from the date stamps on this web page like the picture blasted all over Pakistan TV of the 'Osama' that was killed today ...

... might be a photo that was floating around the internet for the last few months!

And it appears to be photoshopped!

There are other signs of photoshop as well, such as blurred edges on the beard and an obvious difference in sharpness between the eyes and the mouth, It looks like someone took a dead body and pasted the real Obama's mouth onto it to make it look more like him.


Did Obama just fall for a dirty trick by Pakistan's ISI? Inquiring minds want to know! :)

http://whatreallyhappened.com/

16 comments:

  1. tu la pasalnya..ad bca kt fbgak td..yg pasti, naik nympah tgk page ni

    http://www.facebook.com/pages/Osama-Bin-Laden-is-dead-5111/196544407056656

    agak2 la diorg ni pn..

    ReplyDelete
  2. pening.. pening..

    hanya Allah yg Maha Mengetahui perkara sebenarnya..

    ReplyDelete
  3. Jangan percaya sangat mainan CIA ni. Semuanya ada muslihat. Cukuplah selama ni kena tipu belit zionis. ha ha ha. Katanya sebelum ini alqaeda ada bom nuklear. Boleh caya ke? Pembohong no 1, USA ... obama benladen.

    ReplyDelete
  4. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Maaf lama tak ziarah kamu semua….
    Jom Terjah entry terbaru ??
    abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

    eeeemm rasanya ni mesti propaganda amerika yang takut pada bayang-bayang Osama

    ReplyDelete
  5. osama tuh dicipta oleh org amerika utk amerika buat alasan serang afghanistan..osama x penah wujud

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,

    Mati adalah pasti...obama...o..sama saja.....kita...o..sama saja.

    O sama la den...kata orang nogori.

    Ya sama, kita pasti mati...ayuh ingati mati.

    ReplyDelete
  7. kalau tak silap den, gambar asal tu adalah Arwah pemimpin kanan hamas yang mati sebab kena bom israel. tu sebab muka dia terutamanya bahagian dahi penuh dengan luka2 sebab serpihan bom. kalau sebab mati kena tembak kepala dah tentu tak penuh luka mcm tuh. warna kulit terutamanya bawah mata yang terlalu kontra menunjukkan ianya adalah cut and paste dari gambar lain. takkan osama pakai goggle besar koot.

    ReplyDelete
  8. Budak kecik pn dh pandai edit photo scape/shoppe nie dik....

    ReplyDelete
  9. musykil...musykil...

    hebat sungguh pelakon2 di pentas dunia ini. terkesima jadinya...:)

    ReplyDelete
  10. mina pun tak caya....propa kot..

    ReplyDelete
  11. jangan percaya dengan propa US tu

    ReplyDelete
  12. @ cleo: itu lah, kat fb dah kecoh2 ni...macam2, susah mau caya kan

    @jaya: memang ptt pun depa kena ludah

    @nick: may be bro..

    @SZ: jangan dok pening bro, terus doa =)

    @AMY YAsin: betul2 tu, depa ni dok rasa polis dunia, tetapi depa ni penyangak no satu

    @Syed: betul, mmg sama pun

    @afzainizam:propa semua ni kan

    @ahmad: betul cikgu, bersedia utk mati lebih baik tu =)

    @Dansan: rasanya la, arwah Syeikh Ahmad Yasin mungkin?

    @NZA: itu lah kak, ni memang edit ja ni

    @apple: jangan terpedaya udah la.hehe

    @mina: ya!

    @ATOK: betul atok, depa ni memang jahat

    @Aida: yes! terbaik tu

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...