Pages - Menu

29.5.11

Himpunan 1 Juta Belia Putrajaya | Himpunan 10 Ribu Anak Muda Kelantan


Himpunan 10 ribu anak muda di Kelantan




Himpunan 1 juta belia



Terdapat dua himpunan yang dijalankan khusus untuk golongan belia tetapi mempunyai pendekatan yang berbeza. Yang pasti bagaimana anda sebagai belia melihat kedua-dua program itu dijalankan.? Kepada para belia, jadikan dirimu ibarat pewaris yang dinanti-nanti, bukan sekadar menjadi kuda tunggangan yang tangkas untuk para atasan. Golongan belia, dirimu sangat bernilai untuk masa depan umat =)


9 comments:

  1. salam azhan, betul tu...sangat berbeza.....

    ReplyDelete
  2. Discover blogs, pics and videos you otherwise wouldn't have at http://kendrabing.com. Or submit your blog postings to be part of the big collection.

    ReplyDelete
  3. aku pergi ke sejuta belia tu..mmg amat berbeza...byk benda xberfaedah yg dibuat..

    ReplyDelete
  4. @cikli: betul tu =)

    @Kendra Bing: TQ =)

    @faiz: aku dah cuti, tidk teringin jg nak tgk program apa kat sana

    ReplyDelete
  5. minggu ni balik kampung..tak terlibat laa dengan hari belia tu..tapi klo aku pegi hari belia tu pon,takde laa aku nak jadi tunggul duk tengah2 panas camtu dengar pak jib cakap potpetpotpet..haha

    ReplyDelete
  6. Berapa belanja utk Himpunan 1 juta belia?

    ReplyDelete
  7. Berapa belanja utk Himpunan 1 juta belia?

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...