Pages - Menu

14.5.11

Exam Vs Blog, Final Semester 2011



Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA =)

Alhamdulillah, dapat juga bangun awal pagi belek2 buku sikit. Awal pagi ni lain macam sikit dia punya aura, cepat sikit otak nak pick up, tak payah pasang turbo dah mencucuk2 dah pergi.hehe Korang tak percaya cuba try sekali, pasti terpikat punya tetapi nak bangun awal kena tidur awal sikit dari kebiasaaan. =) 

(1Jam study +  1Jam Blog) Adil lah kan.hehe. Kadang2 blog ni jadi halangan untuk study, terpaksa buat satu entri supaya saya sentiasa beringat bahawa peperiksaan akhir sudah dekat. Dekat nak exam ni tuan rumah nak umum beberapa perkara penting, dengar baik2 ya semua  rakyat jelata =)

Pertama sekali, saya mohon maaf banyak2 kepada semua sahabat sekiranya ada terasa hati, termakan hati, tersinggung hati, tercedera mana2, apa saja lah tentang entri yang tidak menyenangkan. Semua ni sekadar pandangan dan kisah/cerita yang saling menghidupkan keadaan. Apa yang baik simpan elok2 dalam hati, yang tak baik buang jauh2 ya =)

Kedua, korang semua kena terjah blog roomate saya, Apis (Pemilik blog Warna Dan Aku). Banyak info dan ilmu yang ada di sana, kalau nak cedok lautan ilmu di sana kena lah pergi berlayar2 di blognya.hehe  Lebih banyak cerita dan kisah yang menarik yang bakal anda peroleh!

Orait, sebagai penutup bicara, saya terus mendoakan kejayaan semua sahabat dalam apa jua bidang yang anda ceburi. Mungkin lepas ni BW akan slow sikit, maaf ya, jumpa lepas exam nanti, insyaAllah. Semoga Allah merahmati kalian =)

14 comments:

  1. salam, selamat berjaya dalam exam tu nanti...

    ReplyDelete
  2. good luck bro.. bila dah jadi satu kebiasaan mmg susah nak tinggal.. hehehe... kan bagus kalau amal ibadat kita macam ni... adeh...

    ReplyDelete
  3. @Abhamz: salam, insyaAllah amin =)

    @zati embong : TQ puan =)

    @faiz : TQ bro! amin2

    @enmamat:insyaAllah syukran2 :) tu lah, kalau ibadah yang menjadi kelaziman itu satu perkara yang sgt bagus =) jom usahakan!

    ReplyDelete
  4. smoga berjaya dan dipermudahkan sgala urusan...

    ptotnya stdy 1jam 45min..blog 15 min ja =p

    ReplyDelete
  5. Salam Ya Akhi,
    Semoga berjaya dalam exam.

    ReplyDelete
  6. @aNiS aNiSa: tak adil tu.hehe

    @naim: syukran akhi =)

    @the lekar: TQ kak =)

    ReplyDelete
  7. semoga sukses in ur exam...

    salam kenal dr papa mifz yer...:)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,

    Didoakan semoga beroleh kejayaan cemerlang dalam exam.

    ReplyDelete
  9. Gud luck..akak doakan agar azhan brjaya n bakal menjadi seorg guru yg cemerlang.....amin..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...