Pages - Menu

15.4.11

Selamat Sampai Kedah

Salam untuk semua,

Alhamdulillah selamat juga sampai. Awal perjalanan tu risau juga, macam2 fikirkan terutama sekali tentang keadaan van yang lama dan beberapa "organ" van yang tidak boleh berfungsi dengan baik. Tawakal saja lah, ni ja yang mampu kami sewa.hehe. Sedih betul...bertolak dari R&R Sg Buluh pukul 9.30 malam sampai S.Petani pukul 2.15 pagi. 

Badan letih juga, siang sibuk dengan kelas macam2 urusan perlu diselesaikan. Saya punya shift driver yang last sekali. Saya tak bawa pun, bagi kawan lain, Yasser sebab dia dah biasa bawa van. Ok la..temankan dia drive, yang lain dah terlentok kat belakang dah. Semua penat dan letih belaka. 

Sambil drive tu, si Yasser ni melalak2 dengan lagu2 dia...saya dengar saja la...sumbang pun sumbang lah.hehe Janji dia tak mengantuk, itu pun dah beberapa kali teguk 100plus...nak dengar radio, rosak....nak pasang lagu hphone, bateri pun dah nak habis...harap suara ori yang tak sedap ni ja la nak teman semua dalam perjalanan. ('',)

Beberapa hari ni mungkin saya tak sempat lagi nak BW blog sahabat2, sekadar dapat update perkembangan, curi2 masa sekejap supaya yang lain tahu tentang keadaan tuan rumah ni (badget orang nak tahu sgt.hehe.) Dalam pukul 9.30 pagi saya nak keluar ziarah keluarga Muhamad seterusnya bergerak ke A.Star ziarah ayah Naim di Hos Sultanah Bahiyah...moga Allah memudahkan urusan hari ni..amin

4 comments:

  1. semoga segala urusan yang nak dibuat hari dapat dilaksanakan.. drive safely yea..

    ReplyDelete
  2. semoga urusan brjln la lancar...drive jauh2 mmg penat + letih....

    ReplyDelete
  3. ye...smoga semua urusan brjalan lancar...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...