Pages - Menu

26.11.10

Tertarik Dengan "Putera Katak", Drama Siri Terbaru TV3!


Salam untuk semua, syukur atas nikmat-Nya ('',)

Disebabkan tajuk dia sempoi, saya nak promote sikit drama terbaru yang akan disiarkan di TV3. Putera Katak bakal menggantikan Ulek Mayang boleh ditonton online pada 29 november 2010. Nora Danish dan Zizan Nin menjadi teraju utama drama lagenda Putera Katak. Dalam sesebuah cerita pasti akan dibantu pelakon tambahan. Jom kenal siapa pelakon tambahan drama ni , gah semalaya tu..!








Jeng3.ha..ni la pelakon tambahan rasanya. Ada bantahan dan tak puas hati pemilihan pelakon?  Maaf lah Pak Brahim, bergurau ja.hehe. kesian Dia ni, dah la tengah sakit, semoga cepat sembuh ya insyaAllah dan kembali gegarkan parlimen! Moga Allah kurniakan hidayah pada semua.amin

4 comments:

  1. cerita tu betul, sahih.hehe pelakon tambahan ja dongeng. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha... sempat jugak pegi selit pix pak brahim tu...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...