Pages - Menu

28.6.11

MALAYSIA VS TAIWAN: Kelayakkan Piala Dunia 2014 Brazil | Senarai Pemain Harimau Malaya


Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA =)

Perlawanan yang ditunggu-tunggu...pertembungan Malaysia dengan Taiwan di Stadium Bukit Jalil pada 29hb Jun 2011 bakal mempersoalkan apakah pasukan Harimau Malaya selayaknya bergelar jaguh ASEAN apabila memengai Piala Suzuki tempoh lalu...? 

Taiwan ranking FIFA [160], Malaysia ranking FIFA [143]. Ranking tidak boleh dijadikan ukuran semata-semata...harapan tetap ada dengan permainan yang konsisten pasukan negara. Jika Malaysia menang, pasukan negara akan bertemu dengan Singapura [144] sebelum melangkah ke peringkat kumpulan bersama negara-negara lain terbaik Asia.

Jom semua rakyat Malaysia, meriahkan Stadium Nasional Bukit Jalil untuk sama2 memberikan sokongan padu kepada pasukan Harimau Malaya! Aku rasa Malaysia boleh menang game ni...jangkaan 2-0. Lama dah aku tak pergi SNBJ...insyaAllah esok akan bertemu dengan anda semua di sana...hehe...bajet macam pemain...siapa nak jumpa boleh jumpa di sana =)

Kepada semua penyokong Harimau Malaya terutama geng Ultras dari semua negeri, berhati-hati dalam perjalanan ke SNBJ...moga perjalanan anda selamat pergi dan pulang, insyaAllah.


Senarai Pemain Harimau Malaya


Penyerang
Norshahrul, Hadi, Safee Sali, Baddrol Bakhtiar dan Ahmad Fakri Saarani.

Tengah
 Safiq Rahim, Amar Rohidan, Shakir Shaari, K. Gurusamy, Amirulhadi Zainal, S. Kunanlan, Ashari Samsudin dan S. Chanthuru.

Pertahanan
Aidil Zafuan Radzak, Muslim Ahmad, Fadhli Shas dan Farisham Ismail, Helmi Remeli, Asraruddin Putra Omar, Mahali Jasuli

Penjaga Gol
Khairul Fahmi, Sharbinee Alawi, Nasril Nourdin

Ni gambar aku rembat kat Ultras Kedah punya FB..hehe..bendera wakil penyokong Ultras Negeri Utara...

Azhan: Jangan lupa solat Maghrib dulu...=)

8 comments:

  1. dengar2 rtm ada siar jugak ye??betul ke??

    ReplyDelete
  2. ape kuning2 ni?
    tak de warna laen ke?
    saya anti-kuning (Bersih)

    hehehe

    ReplyDelete
  3. salam ziarah..
    tak sabar nak t0nton nie..
    tak sampai snbj pun takpe la..huhu..
    m0ga berjaya!

    ReplyDelete
  4. best of very luck for all of them

    ReplyDelete
  5. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    diy buat mudguard dari fibreglass

    harap pasukan ni terbaik menentang pasukan lawan

    ReplyDelete
  6. mlm ni ke dik??? gud luck utk pasukan msia...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...