Pages - Menu

23.6.11

Kelayakan Olimpik 2012: Tahniah Skuad Olimpik Malaysia, Kemenangan Penuh Dramatik (Video)


Yeeaayyyhhhhhhhhhhhhhhh! Menang! Macam tu lebih kurang sorokan tadi...bukan kat stadium pun, lepak kat kedai ja...pertama sekali, Pujian dan Penghormatan untuk penjaga gawang negara, Khairul Fahmi...perghhh...memang hang cemerlang la bro! Terbang sana sini...kesian pulak aku tengok...Lubnan serang kaw2 pada separuh masa kedua apabila seorang pemain negara, Robat dilayangkan kad merah 

Apa pun, perlawanan malam ni sebenarnya mengajar pemain muda negara tentang ketahanan mental menghadapi situasi yang tegang. Separuh masa kedua...aku rasa tak dak langsung percubaan ke gawang gol Lubnan...semua berkampung di laman sendiri. Mereka telah buktikan kepada semua peminat bola sepak negara...sekarang merupakan kebangkitan semula Harimau Malaya dipersada antarabangsa!

Gol Irfan Fazail minit ke 9

Gol kedua Wan Zack minit 41

4 comments:

  1. tgk game ni..
    mmg dramatik pn..
    yg penting menang game tu...=)

    ReplyDelete
  2. Malaysia makin lama makin bagus. Fahmi handsome. haha. kbai~ :p

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...