Pages - Menu

4.5.11

Final Liga Juara-Juara 2011 (Wembley), Barcelona VS Manchester United!

Barca VS MU!
Finall Liga Juara-juara 2011

Seperti yang diduga, MU akan memenangi perlawanan semi final kedua dengan jaringan yang lebih besar menantang Shalke04 dengan jaringan 4-1. Dalam game tu, saya memang tertarik sangat dengan ketangkasan Neur, golkeeper Shakle yang banyak menyelamatkan percubaan berbahaya daripada gandingan hebat serangan MU.

 Dua nama besar, Buffon (baju hitam) pernah memuji aksi hebat Neur (merah) semasa Piala Dunia lepas. Neur bakal menjadi seorang lagenda bola sepak yang hebat nanti.

Neur ni memang terbaik, sampai hujung gawang pun dia boleh terbang, fantastik! Pertahanan Shakle longgar sangat, nak harap Neur ja teruk dia. Beberapa gerakan mudah sudah memadai untuk MU meletakkan jurang gol yang besar.


Yang pasti, MU akan menerima tentangan lebih hebat apabila bermain di Final nanti menentang musuh tradisi yang pernah menewaskan mereka dulu. Untuk geng MU, bersedia  untuk menerima kemenangan kekalahan nanti ya.hehe. Ops, maaf =) Apa pun nantikan detik debaran perlawanan akhir 28 Mei 2011 yang akan diadakan di Wembley, London.  Tahniah untuk peminat MU Malaysia, terutama sekali blogger SZ. =)

5 comments:

  1. Mu akan jd layang2 putus tali bila brdepan Barca nanti..rasanya Real madrid lebih layak beraksi di final tetapi mereka trpkasa bertemu pula dgn Barca di separuh akhir..Kuality Real jauh lebih hebat dari MU..Nasib MU agak baik kerana diundi bertemu Schalke..final nnti sudah tentu di atas kertas Barca akan menang..x diragukan lagi

    ReplyDelete
  2. ramai geng Barca datang ni.hehe. sudah tentu MU bergigit jari nanti...=) risau juga saya Barca kalah, kompiden sgt ni.haha

    ReplyDelete
  3. ahahahahahahahhaha...
    weyhhh.. aku rsa nak jerit ja kat sini.... ahahahahahhahahaha...
    gila syokkkkkkk... hahahahahahahaha...

    MU bwk turun geng simpanan pon bleh menang besaq wooo...
    tunggu kt wembley nnt!
    siap barca...! nak balas dendam dinal 2009..

    ReplyDelete
  4. lol final yg bosan.:P
    tp predict man utd menang lwn barca

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...