Pages - Menu

3.5.11

Barcelona Melangkah Ke Final Liga Juara-juara Eropah 2011!

Perlawanan seimbang antara kedua-dua pasukan. Masing2 menunjukkan mutu permainan yang baik. Gol Bercelona dijaringkan oleh Pedro manakala gol penyamaan Real hasil jaringan Marcelo. Seperti yang dijangka Barca mudah layak ke final tahun ni! Apa pun, jumpa di final nanti, Wembley menjadi gelanggang akhir Liga Juara-juara Eropah tahun ni. Tahniah untuk semua penyokong Barcelona Malaysia! =)

Manager otai kena penampar sekali.hehe!

Pedro selaku penjaring gol awal pagi tadi.

5 comments:

  1. Apa dah jadi pada Perak dalam pusingan kedua ni....ermmm, harap-harap bangun memperbaiki kededekan da tangga liga super!

    .........dan harap-harap main macam Barcelona (?)

    ReplyDelete
  2. klo tengok bola lepas subuh mesti tido balik..haih

    ReplyDelete
  3. @jaya: ni baru dapat nak tido, baru balik sekolah.hehe.memang pening kepala juga

    @cikgu humairi: biasa tu cikgu, kdg2 menang kdg2 kalah.hehe.sabar2

    @ghost: yes, btul!

    ReplyDelete
  4. Barca lawan sape la agaknya ya final nanti..

    glory glory... huhuhu...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...