Pages - Menu

22.8.13

Bukti Bashar Assad Menggunakan Senjata Kimia di Syria! (Video)

 


Salam untuk semua,

Syria! Kini Bashar Assad laknatullah dikhabarkan lebih kejam membunuh rakyatnya dengan menggunakan Senjata Kimia. Difahaman dari sumber SyriaCare dalam sehari mencecah 2200 kematian sunni pada malam semalam di timur Gutah. Aku kongsikan beberapa video di bawah gambaran sebenar pembunuhan kejam Bashar Assad di sana.

AMMAN 12 Mei - Menteri Luar Turki, Ahmet Davutoglu berkata, tentera Syria didapati menggunakan senjata kimia hasil ujian yang dilakukan ke atas mangsa-mangsa perang yang tiba di Turki. Ahmet berkata, ujian lanjut sedang dijalankan untuk mengesahkan lebih tepat bukti tersebut.

''Kami sedang menjalankan ujian dan kami menemui beberapa petunjuk terdapat penggunaan senjata kimia, tetapi bagi memastikan dan mengesahkannya, ujian lanjut sedang dijalankan.





Seorang kanak-kanak mengalami halusinasi selepas terhidu gas beracun. Berikut adalah apa yang disebut.

Mmm. .. Saya hidup, saya hidup, saya hidup.
Saya disini, saya disini, saya disini.
Saya hidup, saya hidup, saya hidup.











Qunut Nazilah. Sebelum menamatkan pembacaan sahabat2 di sini, aku sarankan kita membacakan doa ini buat mereka.


Pesan akhir: Syria! gambaran sebenar Syiah! Jadi berwapadalah teman-teman. Jangan terperangkap dengan akidah songsang malah tidak berperikemanusiaan.

2 comments:

  1. KEJAMNYA manusia..Ya Allah selamatkan rakyat Syria drp manusia bertopengkan syaitan.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...