Pages - Menu

26.6.13

RM7.1 Juta Kos Dakwat Kekal? | Pewarna Makanan Rupanya..


Dakwat kekal PRU13. RM7.1 Juta ja....duit siapa banyak tu??? Duit kita la...rakyat marhaen. Seronok pakat calit sorang sikit kat jari...comey! haha. balik basuh guna air biasa pun dah keluar. Aku tak pakai lagi clorox dan tinner...siap putih bersih. Hari ni juga dibahaskan oleh menteri bahawa dakwat kekal guna pewarna makanan...patutnya lepas mengundi boleh jilat jari. haha. Apa nak dikata, duit sudah terbang, hasil tak seberapa....apabila kuasa pada petualang!



4 comments:

  1. Replies
    1. ya, semua jari ada biru. berbezanya pangkah Biru atau sebaliknya =)

      Delete
  2. hahaha...pewarna makanan pun 2 atau 3 hari gak nak hilang. tonyoh bagai nak rak pun ada jugak kesan2 warna. kalau sekali basuh pun dah keluar bukan pewarna makanan tu.. =)

    ReplyDelete
  3. Tula tak puas hati, sbb duit rakyat jugak yg terbazir berjuta RM.
    Patut kena saman pembekal tu sbb dakwat tak mencapai maksud penggunaan.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...