Pages - Menu

23.6.13

Majlis Angkat Sumpah Ahli Parlimen Malaysia | Ada Ahli Parlimen Yang Tidur!


Salam untuk semua,moga dirahmati

Ahli Parlimen(AP) yang menang PRU13 lepas, hari ini berlangsungnya majlis angkat sumpah. Aku doakan semua AP yang dipilih rakyat dapat buat kerja comey2, pegang amanah dan tanggungjawab. Ahli politik boleh dah berhenti sekejap politik partisan, fokus kerja dan amanah sebagai Yang Berkhidmat kepada rakyat. Ingat! Kuasa dan pangkat, amanah dan tanggungjawab akan dipersoalkan. Luar Parlimen, Black Out 505 masih berprotes, khabarnya ramai yang telah ditangkap...

Semasa angkat sumpah AP, beberapa gambar kurang menarik tersebar dalam FB, ada jugak AP yang tertidur untuk majlis angkat sumpah berlangsung. Adoi! Boleh pulak macam tu...benda paling kecil macam ni pun, rakyat nilai...jangan buat leceh. Aku tak berminat nak sebar gambar mcm tu. Jangan sampai dilabel. "Ahli Parlimen dan tidur tidak dapat dipisahkan?" Jeng...

1 comment:

  1. dah tua kot..tu yang mata nak lelap ja..hahahah

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...