Pages - Menu

7.3.13

Bapa Saiful Bukhari Mohon Maaf | LIWAT II adalah FITNAH JAHAT BN

Salam untuk semua, moga dirahmati

Bapa Saiful Bukhari hari ini memohon maaf kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dengan mendakwa bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.
Allahuakbar!!!! Minggu lepas, aku memang tergerak hati menjangkakan benda ini akan berlaku sebelum PRU13...cuma waktu dan masa yang masih tertanya2. Aku merasakan Isu LIWAT 2.0 ini akan ada satu letupan kaw2 menjawab semua tuduhan dan fitnah kepada DS Anwar Ibrahim! Allahuakbar, hari ni terjawab juga...tak sangka hari Jumaat penuh barakah ini terjawab dan membersihkan kembali nama Ketua Pembangkang DS Anwar Ibrahim!

Mengikut perundangan Islam sang penuduh pemfitnah bahawa DSAI meliwat apakah dikenakan hukuman sebat 80kali?

Alhamdulillah! Allahuakbar! Masa untuk melakukan perubahan untuk PRU13...

4 comments:

  1. ha..berita gempar..tapi kalau yang jenis hati dah hitam pekat tu kebenaran apa pun susah depa nak terima..

    ReplyDelete
  2. Azhan ingat berita ini akan diwar-warkan ke?
    Pasti tertutup itu yg sedih ramai org kampung yg tak ada internet tak tahu
    Mereka 100% tengok tv aje.
    Kalau nakt tengok channel news asia (s'pore) punya ok lagi.. tapi yg tak faham english - zerolah..:(

    ReplyDelete
  3. kebenaran pasti terserlah akhirnya...

    ReplyDelete
  4. Kehkeh..asal pendedahan yg bermanfaat utk PR je terus dijulang sebagai "kebenaran" seolah2 turun wahyu dari langit yang x dapat disangkal lagi dah. Tapi pendedahan yg memburukkan PR daripada ramai org kuat Anwar Ibrahim sendiri (yg jauh lbh mengenali Anwar dpd kita semua ni) terus dicop sbgai fitnah, dibayar UMNO, dan sewaktu dgnnya..maaf tapi tafsiran fakta dan fitnah korang x boleh pakai langsung. Peace :)))

    Bak kata pepatah "If u don't know sh@t, don't talk shi#"

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...