Pages - Menu

10.9.12

Warna-Warni Rumah Terbuka PAS Pusat 2012 (GAMBAR MENARIK)


Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA

Semalam PAS Pusat mengadakan Rumah Terbuka Aidilfitri di Padang Sultan Sulaiman, Kg Baru. Aku tak lepas peluang walau kerja banyak, makan free....tunggu lagi...haha. Rumah terbuka UMNO pun aku rembat...lagipun aku berhajat benar nak jumpa para alim ulama dan murabbi yang banyak membentuk pemikiran aku dalam penulisan2 mereka.

Hang ahli PAS ka...? soal kawan aku...haha...aku tak pernah isi borang mana2 parti lagi...lebih senang dan selesa menjadi pemerhati dan pengkritik syok sendiri.haha Kena tunggu jadi ahli ka baru nak dapat makan free? haha. Hang ahli UMNO ker? soal aku pada dia. Ahli UMNO pun kena bayar harga minyak sama ja dengan semua yang lain....kalau isi minyak dapat diskaun, aku pun nak isi borang pemuda UMNO.


























Azhan: Hari tu aku teruja benaq dapat jumpa Ustaz Syed Abdul Kader Al Jofree, yalah...ulama muda berwajah kacak yang alim. haha...nak salam pun aku jadi "segan".

Situasi lain yang aku kagum tengok adalah semasa YB Lim Kit Siang bersalaman sambil menuju peluk Ustaz Ahmad Awang, murabbi dan pendakwah yang banyak berjasa di Malaysia. Aku tengok begitu mesra mereka bertegur sapa sekalipun berbeza ideologi dan agama...apakah YB Soi Lek dan Dato' Seri Najib Razak mampu tampil mesra sebegitu rupa??? Aku tak pasti...

3 comments:

  1. Seronoklah dapat makan free ye dik. Salahudin Ayub tu satu sekolah dgn kakak tau. Kami org Pontian. Dulu kalau debat kat sekolah kakak lagi top tau walau dia lebih senior - sebab dia dulu pendiam tau. Agak-agak kakak boleh jadi asst. dia tak? TGNA tak ada ke?

    ReplyDelete
  2. @kak zakaie: yaka kak satu sekolah, patut hebat juga =) watak pendiam tapi hebat berdebat sekarang.hehe.TGNA datang awal...saya sampai lewat petang dah, rugi juga

    ReplyDelete
  3. 2 thn lps kmi p, kat markas batu 9 :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...