Pages - Menu

10.11.11

Parlimen Bakal Dibubarkan Hari Ini??? Biaq betoi?

sumber pic: MK

Salam untuk semua, moga dirahmati

Tengok tajuk pun terkejut da..…biaq betoi Hj Najib??? haha. Begitulah ura2 yang mengatakan parlimen bakal dibubarkan kerana bersempena tarikh 11hb, 1 Malaysia!hehe Entahlah, aku pun tak tau sahih atau tak. Mungkin khabar angin, mungkin benar. Kita tunggu ja la…yang pasti kepada sahabat2 yang belum mendaftar mengundi, cepat2lah laksanakan tanggungjawab anda ya…p pejabat pos ja ambek borang isi =)

*Aku harap pengadil perlawanan berlaku lah adil sebelum penonton membuat yang bukan2 kepada pengadil seperti maki hamun dan baling botol. Banyak pula undi2 pos meningkat sekarang ni terutama area2 “panas” yang wujud persaingan. Nak menang bola jangan sampai beli pengadil, kena la jaring gol sendiri…usaha!!!

7 comments:

  1. huhu..btol ke??Hj Najib da blek M'sia ke??

    btw,,ayt kt bwh 2 terbaek..hehe

    baru dftr undi 2mggu lps :)

    ReplyDelete
  2. bertandingla dengan machonye... biar adil! ehehe

    ReplyDelete
  3. DOAKAN YANG BAIK2 JE UNTUK NEGARA...

    ReplyDelete
  4. kita tggu je.. btw blom dftar ag, heheh

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...