Pages - Menu

17.10.11

Budak Perempuan Digilis Van & Lori | Manusia Memang Kejam

 

Malam tadi aku sempat tengok video ni, sambil tu mulut sedang munguyah makanan...tenganga dibuatnya apabila disiarkan dalam berita. Memang manusia kalau tiada hati, lebih kejam dari binatang....tragis!

8 comments:

  1. Kakak pagi ini baru tahu azhan. Sungguh sadis kan. Tak terkata bagaimana sengsaranya budak yg jadi mangsa itu kan. Heee.... ngeri sangat kakak tengok..

    ReplyDelete
  2. Cilaka punya drebar yg mcm anjing neh..Budak yg xda dosa yg seputih salji mcm tuh kamu langgar 2 kali.Second Driver pun babi,
    Langsung x der hati dan perasaan..
    Inilah rupa wajah masyarakat yg mementingkan material smpai makhluk2 yg bernyawa pun dipandang mcm barang2..
    Kelak Allah akan timpakan balasan pd org2 yg kamu syang..baru kamu tahu perasaan org2 yg teraniaya..
    Allah tidak berlaku zalim sekalipun pd hamba2nya yg Kafir..

    ReplyDelete
  3. Ya Allah..nak ngis tgk..
    dyorang kejam! sangat!!!..
    bley buat derk jer ble dh nmpk???
    manusia ape cm2??

    ReplyDelete
  4. aku pelik! serius aku pelik... van tu mcm seolah2 sengaja langgar budak tu.. seolah2 mcm dia x nmpk kelibat budak tu.. kejam gila weyh!

    dah tu rmai2 yg lalu lalang, haram sorg tak tolong.. bleh tgok mcm tu ja? kalau ngeri nk tolong pun, bagitau la org ramai.. kol polis ka..

    x mcm kt malaysia kan.. kalo eksiden ja, penuh org berkerumun.. =_='

    ReplyDelete
  5. salam, mmg betul...sekali tengok mcm tak percaya yg langgar dan yang lalu lalang tu manusia...rupa-rupanya manusia berhati binatang.

    ReplyDelete
  6. Cik Rimau tgok berita ni malam td.. Sakit hati je tgok.. Bukan xde yg nampak budak tu kat situ.. Ade je.. Tp bole diorg tergamak biarkan je budak tu kat situ.. Org yg langgar lepas tu pon, hati ape ntah.. Dah sah2 tu manusia.. Nape nak langgar lagi?? Mujur ada tukang cuci tu pergi alihkan ke tepi.. truk tol prangai org2 yg stkat tgok tu.. huh

    ReplyDelete
  7. dah tak ade perasaan agaknye orang-orang kat situ. yg paling teruk pemandu van tu, langgar sampai 2 kali. seolah-olah langgar budak tu macam langgar patung je.

    ReplyDelete
  8. menyayat hati bila tgk...sgt sadis..dan sgt kasihan tiada sape amik peduli..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...