Pages - Menu

6.8.11

Politik Hingga Ke Tandas Masjid | UMNO PARTI YAHUDI (Gambar Menarik)



Salam Ramdhan untuk semua, moga dirahmati =)

Sebelum melepas hajat, ni hasilnya...sempat mengambil gambar tandas sebuah masjid di Lembah Klang. Politik hingga ke tandas masjid. Huh! Orang Malaysia memang suka politik! Hingga ke tandas disampaikannya mesej. (Itu positifnya) Tetapi mencemarkan masjid dengan kata-kata kesat dan contengan bukan-bukan juga bukan amalan umat Islam. (Itu negatifnya).

Bersempena Ramdhan yang mulia, teruskan berpolitik dengan lebih bijak, elakkan caci maki fitnah sana sini. Kerna kita tahu semua punya idealisme yang berbeza. Saling hormat-menghormati. Si nakhoda perlu memandu kapal sebaik mungkin supaya anak kapal tidak membocorkan kapal hingga karam akhirnya.

*UMNO ialah United Malays National Organisation dalam bahasa Melayunya, Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu. Pembetulan kepada tulisan di tandas =)

11 comments:

  1. alahai.. memalukan pakatan rakyat saja.. agak2 la skit.. kalau mrh sgt pun, usah ditiru prangai juak2 tu..

    ReplyDelete
  2. hahaha...punye ler rakyat meluat kat umno...sampai ke tahap kritikal dah ni

    ReplyDelete
  3. Ades...klu tandas awam ok la jugak...ni tandas masjid...bala tu.

    ReplyDelete
  4. Salam ya akhi,
    Begitu hebatnya rakyat Malaysia sampai ketandas pun boleh berpolitik he3...

    Jangan berpolitik dengan Emosi tapi berpolitiklah dengan Hikmah.

    ReplyDelete
  5. kalau berpolitik biarkan dgn cara berhemah....baru org respect...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum.

    hmm, emosi politik, gini jadinya.

    ReplyDelete
  7. ape la diaorg nie..merosakkan kemudahan awam jer!

    ReplyDelete
  8. inilah kesan politik kufur (demokrasi). bukan berpolitik dgn politik islam, tp berpolitik dgn sistem demokrasi. benci demokrasi

    ReplyDelete
  9. fatwa para ulama muktabar membenarkan demokrasi dijalankan...

    ReplyDelete
  10. politik kepartian ajaran penjajah bjaya memecah belah msyarakat..

    ReplyDelete
  11. kesian-kesian pintu pun jadi sasaran kemarahan politikus......

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...