Pages - Menu

28.7.11

Ustaz Zambri "Adik & Al Quran" Dipecat TV9 Gara-gara BERSIH


Sah rancangan ‘Adik & al-Quran’ di TV9 dihentikan pihak atasan sambil hosnya, Ustaz Zamri dipecat serta merta.

Dilaporkan, semuanya gara-gara kelibat gambar Ustaz Zamri terlibat dengan Himpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu tersebar meluas di internet.


Perkara itu disahkan oleh penerbit eksekutif TV9, Ezzah Aziz Fawzy. Beliau berkata, arahan pemecatan Ustaz Zamri dan menghentikan program berkenaan dikeluarkan oleh pihak atasan Prime Works atas sebab tertentu.
Pihak produksi telah dimaklumkan mengenai perkara ini. Makluman dalam bentuk arahan ini sudah pasti ada sebab yang kukuh mengapa ia tidak dapat diteruskan, cuma ia tidak boleh diuar-uarkan kepada umum. (sumber)
 
Azhan: Lubang rezeki masih luas untuk orang yang berilmu...nak cepat kaya terus sahaja memuja mengampu...

13 comments:

  1. assalamualaikum.

    hm, patutla siaran ulangan je yang ada. hm, sayangnya.

    p/s- eh, saya suka ayat encek yang bawah tu.

    "nak cepat kaya terus sahaja memuja dan mengampu"

    :D

    ReplyDelete
  2. Menegakkan suatu yg benar tidak mudah di M'sia. Teringat Ust Bahrom dulu dipecat sebagi mufti kerana mengharamkan pertandingan ratu cantik. Hm... kalau ginilah cara mencantas ilmuan agama sah satu hari akan dtg petunjuk Allah utk membuka mata yg kian buta dlm celik...

    ReplyDelete
  3. rezeki Allah dimana2 dan bukan mereka tapi Allah juga menentukannya

    ReplyDelete
  4. Mcm x berapa blh terima tajuk entri bernama 'Ust Zambri' krn dia x kan pernah sama dgn Ust Zamri Zainuldin.

    ReplyDelete
  5. kalau menegak yg benar itu lg mulia...

    ReplyDelete
  6. semoga bertambah luas rezekinya

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah...Allah Maha mengetahuai.

    ReplyDelete
  8. salam, rezeki ada di mana-mana...

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum...

    Takper bukan depa tentukan rezeki manusia, semuanya datang dari Allah Taala..

    ReplyDelete
  10. Xpe ALLAH bersama kita dalam apapun situasi selagi kita mampu mempertahankan iman kita.

    ReplyDelete
  11. Sedihnye.... Tak bestlah kalau ustaz zamri tak bercerita lagi petang2 kat tv9... Padanlah sejak akhir2 ni adik selalu buka tv3 tengok cerita kartun petang2... Hurm...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...