Pages - Menu

23.7.11

Rindu Terubat Dalam Waktu Yang Singkat


Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA =) 

Alhamdulillah, tengah hari tadi sampai kat rumah. Bertolak dari KL dari awal pagi lebih kurang pukul 8.30 pagi dengan sepupu, aku ni tumpang kereta dia saja...kebetulan kereta kosong, tumpang lah berkotak2 buku aku untuk dibawa pulang ke Kedah. Aku sekarang dah semester akhir, bawa balik siap2 beberapa barang yang tak perlu dan tak digunakan lagi.

Memang penat juga rasa badan ni...malam ni layan bola jap...Malaysia Vs Singapura... harap menang lah malam ni pasukan Harimau Malaya. Esok pukul 11 pagi aku bertolak kembali ke K.L. Sempat la tidur sehari di rumah, terubat jua rindu kepada semua keluarga =)

Rehat Minda: Aku sempat terbaca satu Isu politik yang menarik...Mat Sabu sebenarnya dilanggar kereta Waja Polis (Video)

4 comments:

  1. skejap pn xpe, yg penting dpt menatap wajah2 trsyg....byk pahala tu.

    ReplyDelete
  2. salam, semoga selamat pergi dan balik...tentu seronok.

    ReplyDelete
  3. sekali sekala balik rumah memang best bro

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...