Pages - Menu

5.6.11

Gambar Orang Politik Di Seluruh Dunia Bergaduh (Gambar Menarik!)

Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA =)

Politik? haa...perkataan yang kadang2 dibenci oleh sesetangah orang...mana tidaknya politik ni banyak merapu meraban...korang tak percaya mai tengok apa jadi politik kat negara di bawah ni...macam2 aksi..


TURKEY
"(lantak kau la nak gaduh, aku nak tidur, puasa la oii...)"


MEXICO
("woi, lubang hidung jangan main aaa...batal puasa aku")


SOUTH KOREA
"rebut ooiii...sapa dapat boleh balik awal"


MALAYSIA
"Biadap ni main kepala, kalau nak songkok aku ambil sajalah."


UKRAINE
"ambik kau, ni style hulk hogan ni..."


RUSSIA
("aku menang gaduh...yeah...")


ITALY
"bang, tadi saya nampak dia makan bang", "tutup mulut kau, mana ada aku makan"..


TAIWAN
"rileks, rileks...tadi dia telan air tu tak sengaja, tak payah kecoh..tenang, tenang.."


INDIA
"meh saya tolong akak hayun selipar tu dengan lebih kuat lagi, bagi lebih sengal"


JAPAN
Amoi : "wachaaaaa" (kuk! - bunyi kepala kena sekeh)
apek kat bawah tu : "aduuuuuhhh..."







SEE WHAT HAPPENED DURING POLITICAL MEETING IN CHINA,

PEACEFUL, HARMONIOUS AND NO DISTURBANCE..


lelaki sebelah kanan : "ah, balik ni nak makan sate, bubur pulut hitam, ayam golek..bla, bla"





SPECIAL EDITON!


BUSH
"Rugi! Aku hampir mengena sasaran lubang najis..."




Azhan: Politik dibenci oleh masyarakat kerana sebahagian ahlinya yang mencemarkan sistem. Kerana nila setitik rosak susu sebelanga...

24 comments:

  1. betul tu.. sikap tamak manusia menjadikan politik itu kotor..

    ReplyDelete
  2. lawak la pulak tgk gmbr2 nih...dorang ni pun nama jer ahli politik..tapi perangai mcm budak2...

    ReplyDelete
  3. hehehe.. kelakar.. masing2 dah tunjuk ghupa sebenar..

    ReplyDelete
  4. MO: memang lawak tgk orang atasan ni..=)

    ejulz: betul! tepat sgt..orang tamak menyebabkan politik yang bersih dilihat jijik =)

    papamift: betul tu, masing2 tak dak adab...pelik jg kan tgk.ish3

    elly: haha..memang ghupa comel ma..hehe

    ReplyDelete
  5. " Sesungguhnya di dalam dirimu ada dua sifat yang disukai oleh Allah iaitu santun dan sabar ”
    (Riwayat Muslim)
    Diorang nie kenalah bawak bersabar, tapi situasi di Perak tu kita tahu yang mereka yang bertindak sedemikian atas arahan UMNO/BN.....

    ReplyDelete
  6. " Sesungguhnya di dalam dirimu ada dua sifat yang disukai oleh Allah iaitu santun dan sabar ”
    (Riwayat Muslim)
    Diorang nie kenalah bawak bersabar, tapi situasi di Perak tu kita tahu yang mereka yang bertindak sedemikian atas arahan UMNO/BN.....

    ReplyDelete
  7. kerana kuasa semua sanggup wat ape je..

    ReplyDelete
  8. hahaha...lawak2..macam2 kan politik ni...1 dunia kotor sebenarnya....

    ReplyDelete
  9. wah
    russian pun ada ekk
    ingat korea dnegan jepun je
    china juga baik
    eekekekek

    Cara - Cara Menjemput Rakan - Rakan Menghadiri Majlis Perkahwinan Anda

    ReplyDelete
  10. miecyber: sukaneka dalam dewan sidang =)

    naim: betul tu...sejarah Perak menunjukkan sejarah terburuk sidang dewan.

    shakinah: betul tu =)

    atok:kotor kerana manusia yang berpolitik kerana dunia...=)

    hans:china baik2 ja tu..hehe

    mr ix:layan ja =)

    ReplyDelete
  11. Sebenarnya yg merosakkan etika berpolitik mereka yg masuk politik itu sendiri.

    ReplyDelete
  12. BOTTOM LINE ...PUTARJAYA DIPERTAHANKAN DENGAN APA CARA SEKALIPUN :)=

    ReplyDelete
  13. masa kat U dulu terpaksa amik sains politik walaupun tak minat

    huhu

    ReplyDelete
  14. xsangke politik malaysia pun dah jadi sekotor ni..kan..

    ReplyDelete
  15. kakzakie:betul kak, saya setuju..orang politik ni jadi bahan merapu ni.

    amuraria: haha.terdesak tu =)

    GKSB: hehe..subjek wajib tu.

    fyna: memang pun..=)

    pneumedic: biasa...ada byk lagi pengotor politik di Malaysia

    ReplyDelete
  16. hilang rasa politik kotor..tapi rasa politik ni kelakar.hehehe

    ReplyDelete
  17. pesona: kanak2 rebina depa ni.hehe

    fasihah: sesakali lawak juga.hehe

    ReplyDelete
  18. politik di mana-mana pun sama jek.

    ReplyDelete
  19. kepimpinan melalui teladan....

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...