Pages - Menu

20.5.11

Pertahankan Al Quran Atau Utusan Malaysia?

NONE

Salam untuk semua, moga dirahmati=)

Sekali baca memang tergelak besar juga, dua kali baca kesian pula, kesian dengan sikap umat Melayu-Islam ni. Kesnya apa? Ada pula yang sanggup mati mempertahankan Utusan Malaysia? Ish3! Hairan juga, ada juga yang berfikiran pelik macam tu, fanatik habis ni, memang slogan dulu kini selamanya mantop di hati.hehe

Kumpulan pendesak Melayu - PERKASA hari ini meminta semua orang Melayu supaya bersatu dan tamnpil mempertahankan akhbar harian nasional Utusan Malaysia daripada asakan pembangkang.

"(Jangan) fitnah dan menghina Utusan dan orang Melayu, PERKASA akan berada di situ. Ini amaran kepada semua... langkah mayat kami dulu,” jerit seorang penunjuk perasaan itu. (MK)

 Tukar niat pertahankan Al Quran, dapat pahala, mati pun tak sia2.

Azhan: Kerna politik manusia buta...sadis! =)

9 comments:

  1. sedih menyaksikan sikap org2 kita yg makin brcelaru....

    ReplyDelete
  2. Salam Akhi,
    mempertahan akhbar yang suka menyebarkan fitnah,sentimen perkauman,agama dan menghina Islam memang kerja yng amat sia2....

    ReplyDelete
  3. semuanye politik semata2...
    x paham betol la ngn orng zaman sekarang ni..

    ReplyDelete
  4. betul tu sedih... petahankan apa yg ada di sini kat sana tak tahankan...? allahuakhbar... takpalah... semoga mereka dapat hadiah dari DIA... itu doa yg terbaik kita dpt sumbangkan... harap2

    ReplyDelete
  5. MEMPERTAHANKAN AKHBAR TANDAS PANDY KUTTY,PEMFITNAH DAN RASIS TERSOHOR PARTI SEKUTU APCO ARUS JAHILIAH !

    ReplyDelete
  6. aku nak kluor beli nasik lemak ni..jangan laa ade yang bungkus pakai utusan..utusan tu patot kite BAkor je..haha

    ReplyDelete
  7. kenapalah org kite ni ssh nk bergandingan bahu...

    ReplyDelete
  8. Pertahankan Utusan yang menyiarkan lucah, menipu dan membuat fitnah itu apa barang...

    Pada muka mengalami kerugian...

    Gambar Perarakan Bantah Lynas 20 Mei 2011

    ReplyDelete
  9. kalau x pertahan, cmna nk sebar fitnah lg.. hehe..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...