Pages - Menu

9.5.11

Gula Naik Dua Kupang Esok, Jadi RM2.30


Harga gula akan naik 20 sen kepada RM2.30 sekilogram berkuatkuasa esok (10 Mei). Penyelarasan subsidi itu akan membolehkan kerajaan berjimat sebanyak RM116.6juta.(MK) Naik sikit ja pun itu nak kecoh2.hehe. Minyak naik, gula naik, lepas ni giliran apa akan naik ya....?

11 comments:

  1. adeii.. rasa nak penggal jer bang ***** tuu... semua menda nak naik ler.. :(

    ReplyDelete
  2. orang kaya memang la tak terasa 2 kupang tu..
    yang kat kampung2 anak 5,6 orang tu cemana??
    kita tak boleh pikir senang kita saja..
    keupayaan orang lain pun kita kena kesahkan jugak..
    bila naik 2 kupang tu,bukan gula je yang naik.makanan yang kat kedai2 pun naik jugak harga nya..

    ReplyDelete
  3. mlm ni msti gula habis..~ padahal gula xhbs.. tp simpan utk jual esok.. huhu

    ReplyDelete
  4. mmg naik sikit..tapi kalau org2 jual makanan yg guna gula ni mesti beri alasan nak naikkan harga produk dieorng...

    ReplyDelete
  5. xpatut tol la...ish2..lepas angin kepala lak yg naik..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,

    Tak guna gaji naik kalau harga barang turut naik...tapi kalau barang tak naik bahaya juga hehe..

    ReplyDelete
  7. perhhh..naik lg..lps ni minum air masin pulak ye...garam jgk murah...

    ReplyDelete
  8. baguskan pemerintah kita, setiap bulan ada jer pembaharuan harga pada barang2 keperluan rakyat,kan? Kemajuan yg suuuuungguh membanggakan..huhuhu!

    ReplyDelete
  9. patot laa arini aku makan donut gula kurang..haha

    ReplyDelete
  10. kn nak pilihanraya......ni sume propaganda

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...