Pages - Menu

31.5.11

Gambar Menarik Hari Ni, Terbaik Dari Ladang!



Salam untuk semua, moga dirahmatiNYA =)

Awal pagi pas subuh lepak baca paper online, sekali terpandang gambar best ni! Memang terbaik dari ladang lembu untuk pagi ni. Tak sangka ramai yang cerdik sehingga taraf ni...sabar-sabar ya =)

Azhan: kat rumah tu tengok sama, mana2 suis elektrik yang patut ditutup, jangan buat terkejut kalau sampai bil api nanti...lepas ni pakai public phone lah, tak perlu cas lagi.hehe

10 comments:

  1. duit rakyat didahulukan...

    ReplyDelete
  2. bukan keputusan mudah untuk diambil. tak semua akan terjejas.. :-)

    ReplyDelete
  3. Slogan tinggal slogan. Tunggulah PRU nanti....

    ReplyDelete
  4. dok kikis duit kita ja nampak nya ni..
    tak boleh biaq ni...
    kita tukar je la!!!!

    ReplyDelete
  5. Taktik berita tu nak bagi tahu berita sedih dengan cara tidak menyedihkan.Semua la nak naik.

    ReplyDelete
  6. ades! makin ramai laa rakyat malaysia kena MIGRAIN. hik3x! =)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...