Pages - Menu

25.5.11

Berita Baik RON 95 Kekal | PRU13 Makin Dekat ?


Berita baik untuk semua! RON95 kekal ma...ini semua kesan daripada tekanan2 yang diberikan daripada pelbagai pihak...elok lah tu, terjamin sikit nasib rakyat bawahan macam aku ni...dah tertekan juga kadang2 terima kos hidup tinggi kat KL ni...tapi sampai bila tak pasti la....bukan boleh percaya sangat puak2 ni...

Aku pun dah terasa bahang mengundi sekarang, teruja ni pertama kali layak mengundi...harap tahun ni la...siap korang! AKu sudah berkuasa memilih!!  =)

5 comments:

  1. jap je tu dik...pastu naik lg dan lg dan lg....

    ReplyDelete
  2. time nak pilihanraya memacamlah dorang buat... adoihai... cam biasa..

    ReplyDelete
  3. @nza: betul kak, retorik =)

    @cik bidadari: poning dah kepola den.hehe

    ReplyDelete
  4. ala..
    ni politik punye pasal...
    t pas PRU naek la harga tu..
    haha

    ReplyDelete
  5. @hana: bijak kak hana =) macam biasa kita selalu terima kan.hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...