Pages - Menu

6.4.11

Miss Malaysia (Laki+Perempuan), Video Baik Punya!

 

Salam untuk semua, moga diberikan hidayah dan petunjuk ('',)

Menucap panjang saya...Ni laki ka perempuan.....ayo, kompius aku? Sakit perut dah dok gelak guling2 tadi. Ish3, kalau anda semua nak tahu kena tengok sampai habis video ni. Memang pelik dan jelik! Tak sangka ada juga program luar tabie macam ni di negara Islam, Malaysia? 

6 comments:

  1. perhhhh...bala..bala...malaysia ni takmau amik iktibar dari negara lain ke...adooii...

    ReplyDelete
  2. kenape???
    waras ke x ni?
    aduh ummat...

    ReplyDelete
  3. hok aloh..
    Apa la ada org yg menganjur program mungkar mcm ne..
    Tanggung la dosa subahat melalaikan org2 yg keliru dari mendekati jalan2 agama..
    Dgr suara pun ble tau la diorang neh ada halkum..
    Knpa la agenda Yahudi mcm neh pun diorang x ble nk faham..
    Marilah kita doakan sesiapa yg terlibat dgn gejala spt ini agar Allah membuka hati mereka utk bertaubat dan kembali kpd Fitrah kejadian mereka..
    Jgn la lg dok layan bisikan Iblis yg menipu utk menyesatkan manusia..

    ReplyDelete
  4. jangan gara2 mereka2 ini..negara kiter emnjadi mangsa...mintak dijauhkan...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...