Pages - Menu

7.4.11

Ini Kampung BN, Pembangkang Tidak Boleh Masuk?



Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA ('',)

Ni kampung BN, pembangkang tidak boleh masyuk.hehe. Ada ka kampung BN ni...? Macam2 karenah pilihan raya di Sarawak, menarik dan tertarik. Kebetulan Pilihan Raya DUN Sarawak, saya terpana melihat banner ni, macam lawak ja, tetapi...sedikit sebanyak memberikan gambaran pemikiran sebahagian kecil rakyat di kawasan terbabit.


Sokonganku terus padu dulu kini selamanya.hehe, kami cintakan pembangunan, yeah!

Takut dengan pembangkang siap pasang banner ni, amaran tu.hehe. Pembangkang sudah difikirkan macam musuh? Ni bukan back up pembangkang ya, cuma isttilah demokrasi yang dilaung2kan tu masih jauh untuk dibentuk di Sarawak, mungkin mereka telah dimomok-momokkan dengan pelbagai amaran dan habuan. Patutla pembangkang susah nak menang di kawasan pedalaman...sudah tertipu lagi terpedaya.hehe

Pemikiran rakyat menjadi sempadan untuk mereka menerima perubahan...?

Teruskan perjuangan untuk sahabat2 di Sarawak, moga dirahmati-NYA ('',)

8 comments:

  1. hehehe...tersenyum mina tgk....
    mmg byk pembangunan kan...hihihi

    maju tu...

    ReplyDelete
  2. hahah..
    cemana diaorang
    tergamak buat banner gini??
    tak pikir panjang mungkin..

    ReplyDelete
  3. salam ,

    aduhai ... minda disempitkan betul...rase klakar , mcm perangai budak2 pun ade...
    sy xpro mane2 pun....xminatlah politik2 ni ...

    ReplyDelete
  4. kesian atok tengok diorang dipermainkan...

    ReplyDelete
  5. dibutakan mata dan pemikiran..

    ikot membuta tuli tanpa asas dan dasar...

    latest entry : Mengemis Kasih~

    ReplyDelete
  6. klakarlah...sgt membangun :)

    ReplyDelete
  7. nasib baek iema xbuat kampung..
    susah gak nk kumpulkan orang nama iema..
    haha

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...