Pages - Menu

20.2.11

Calon Perempuan Pro-M UM Diculik?

Salam untuk semua, moga dirahmati-NYA ('',)
Saya dapat maklumat dari seorang sahabat yang mengatakan seorang pelajar, calon umum yang akan bertanding pilihan raya kampus hilang. Kita doakan semoga pelajar tersebut selamat dan dilindungi. Nak bertanding dalam kampus pun kena culik2...
Teringat pula saya kisah Kerajaan Negeri Perak yang terguling angkara ADUN-ADUN nya yang diculik beberapa hari dan akhirnya lompat pagar sebelah.hehe. Nak bertanding pun bahaya sekarang, calon2 kena mantap ilmu pertahanan diri ni. Semoga Allah melindungi semua ('',)
Petikan dari FB ProMahasiswa UM
BONGKAR KES: Setelah hampir 17 jam calon umum kita tidak ditemui, Masturah Abu Bakar (U14) yang dikatakan hilang di Pantai Permai semasa tengah kempen, kami di Pihak Pro-Mahasiswa menyeru kepada sahabat-sahabat semua untuk sma-sama mendoakan keselamatan beliau. Semoga beliau dapat segera ditemui.

7 comments:

  1. kat kampus aku han..uia..calon tk nk mengaku pro mana2..demi keselamatan..

    wah patut la..prkampus skang makin terok...main culik2 bagai plak...

    ReplyDelete
  2. eh ko salah faham ni...aku bukan calon la....kan aku ckp aku saja2 je berangan wei....

    aku first ye han..mana leh jadi calon..tak cukop Islamik lak tu...

    ReplyDelete
  3. salam pakwe,

    oh yaka, takpa, kemudian2 ni boleh lah jadi calon :)

    ReplyDelete
  4. hahaha... bahaya jadi camni...
    main2 culik ni... tak professional langsung

    ReplyDelete
  5. assalam ya Allah moga2 selamatlah hndaknya gadis ini
    silakanlah ambil award akak tu ya

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi memberikan pendapat,nasihat dan kritikan, moga dirahmati-NYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...